Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Un client informat este un client bun

Christine Korda, strateg pe probleme de e-commerce la Canadacomputes.comCanadacomputes.com este o companie care ofera servicii de analiza si diagnoza privind o gama larga de produse (hardware, software, tehnologii si inovatii). In prezent, rezultatele studiilor facute sunt prezentate in revistele proprii, "Canada Computes" sau "The Computer Paper", pana la sfarsitul verii urmand sa fie lansat si un serviciu informativ online.
Interviu cu Christine Korda, strateg pe probleme de e-commerce la Canadacomputes.com

PC Magazine: Canadacomputes.com suna foarte interactiv… Asa este?
Christine Korda:Este o echipa dinamica si o companie dinamica. In prezent, lucram cu totii la construirea unei comunitati on-line unde "canadienii vin sa invete, sa inteleaga, sa cumpere si sa vanda calculatoare, tehnologii si produse TI". Deci, as putea spune ca este un climat foarte interactiv si sunt foarte motivata ca fac parte din aceasta echipa.
PC Magazine: Cine sunt clientii vostri?
Christine Korda: Avem doua feluri de clienti. In primul rand, sunt clientii directi, cei care citesc revistele noastre si ne viziteaza situl web pentru informatii de ultima ora despre produsele TI pe care vor sa le cumpere, apoi sunt intermediarii, cei care sunt specializati fie in vanzari, fie in reclama la produse de acest tip si care sunt interesati de descrierile si recomandarile facute de specialistii nostri.
PC Magazine: Suntem deja in a doua jumatate a anului 2000. Dintre produsele pe care le oferiti la aceasta data, care sunt cele mai cautate si ce beneficii au clientii vostri de pe urma lor?
Christine Korda: In acest moment, oferim in special articole despre diverse produse, diagnoze si teste de laborator. Produsele noastre, constand in publicatii on-line si off-line, ofera canadienilor un punct focal unde pot veni si accesa informatia care ii intereseaza, astfel putand sa inteleaga anumite caracteristici ale respectivului produs TI si sa afle mai multe despre el. Un mare avantaj il reprezinta si faptul ca pot cumpara sau vinde produse TI prin intermediul Canadacomputes.com, in deplina cunostinta de cauza.
PC Magazine: In general, de ce sunt canadienii atrasi de acest mod de tranzactionare on-line cand este vorba de produse TI? Distantele mari din Canada pot fi un factor?
Christine Korda: Canadienii cumpara tehnologie prin internet pentru ca este mai convenabil sa cerceteze produsele in liniste, fara sa-i deranjeze cineva si fara sa se grabeasca. In plus, pe situl Canadacomputes.com se gasesc produse TI de vanzare, care nu sunt disponibile in orice localitate din tara.
PC Magazine: A fost un pas firesc pentru compania voastra sa ofere aceste servicii on-line, mai ales daca este recunoscuta drept un arbitru impartial in domeniu.
Christine Korda: Asa este. Asa cum spuneam, in prezent construim o comunitate pe web si incepand cu sfarsitul verii acesteia vom oferi clientilor nostri servicii on-line de analiza, diagnostic si testare a produselor TI, precum si facilitatea de a vinde, cumpara si licita aceste produse. Mai mult, pentru ca am constatat o solicitare a pietei in acest sens, vom oferi si facilitati de "cumparare prin comparare".
PC Magazine: Ce inseamna asta?
Christine Korda: Acest concept se refera la posibilitatea de alege un produs prin compararea sa cu un alt produs similar, pe baza unei serii de criterii, cum ar fi functionalitatea, pretul, durabilitatea etc.
PC Magazine: In calitate de strateg pentru e-commerce al companiei, care este rolul tau in efortul de a pune Canadacomputes.com on-line?
Christine Korda: In general vorbind, intr-o companie de acest gen, un strateg pentru e-commerce are rolul de a crea, de a implementa si de a mentine o strategie clara si realista pentru a genera incasari in urma unei prezente pe internet. Mai exact, rolul meu este in primul rand de a crea capacitati de incasari pentru companie si de a cladi pe baza lor, pentru a realiza profit. Asta se face prin a-i intreba pe clienti ce doresc, de ce au nevoie si apoi, pur si simplu, prin a le oferi aceste noi servicii si facilitati care raspund cerintelor lor.
PC Magazine: Suna foarte ambitios… Poti sa-mi dai un exemplu concret din sarcinile tale?
Christine Korda: Este intr-adevar foarte ambitios si ma bucur sa am aceasta contributie la dezvoltarea Canadacomputes.com. Ca sa fiu mai precisa, printre sarcinile mele este sa scriu modele de e-commerce, sa recomand tehnologii si produse care pun in practica strategiile respective. De asemenea, creez structuri de situri web pentru clienti pe baza modelelor propuse si le si implementez. Un aspect foarte important al activitatii mele este cel legat de educatie. Dedic o mare parte din timpul meu educarii clientilor si intermediarilor in vederea folosirii de catre ei a modelelor de e-commerce pe care le creez.
PC Magazine: Cum se genereaza profit de pe urma unei afaceri on-line? Care este mecanismul exact?
Christine Korda: Asta este doar o parte din ceea ce ma fascineaza la comunicarea prin internet! Iti ofera nesfarsite oportunitati de cercetare, de informare, de educatie, dar si de a avea incasari si a face profit.
Exista milioane de metode pe care le putem folosi si alte zeci se inventeaza pe masura ce stam de vorba. Cele mai eficiente ar fi dupa parerea mea (nu neaparat in aceasta ordine): bannerele de reclama, sponsorizarea de situri sau de pagini, e-commerce - ceea ce inseamna obtinerea de taxe de tranzactionare in cadrul licitatiilor, cumparaturilor in magazinele virtuale, prin cataloage virtuale, cu ajutorul pliantelor si al cupoanelor virtuale.
PC Magazine: Avand in vedere ca grupul de publicatii Agora este intrucatva asemanator cu Canadacomputes.com, ce mesaj ai dori sa adresezi cititorilor revistei PC Magazin in incheiere?
Christine Korda: A good customer is an informed customer. Go on-line!

A consemnat Ioana Pelin - Bojor


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro