Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Soft românesc- PC Magazine Romania, Mai  2002

Pyramid

Pyramid este o soluție de gestiune prin Internet a stocurilor distribuite care se adresează companiilor care au multiple prezențe în teritoriu, prin depozite, puncte de lucru, magazine sau au produse și servicii disponibile într-o gamă largă de sortimente, opțiuni și configurații.

Cum este construită aplicația?
Aplicația Pyramid este construită într-un sistem de baze de date distribuite având desemnat un punct de lucru central și mai multe filiale. Bazele de date locale(filialele) sunt identice ca format și structură relațională. Aceasta permite ca agregarea bazelor de date într-una singură să se facă într-o manieră foarte simplă. Baza de date centrală, care conține imaginea tuturor bazelor de date locale, face posibilă obținerea de rapoarte globale. Transferul de date este facilitat în ambele sensuri: atât dinspre centru către filiale cât și dinspre filiale înspre centru.

Prima componentă a Pyramid păstrează evidența produselor și a persoanelor, fizice sau juridice, cu care firma se află în relații de afaceri (clienți, depozite, furnizori, etc.).

Datele conținute în bazele de date ale aplicației sunt editabile în întregime de către un administrator desemnat.

A doua componentă a aplicației urmărește circulația resurselor financiare din și înspre fiecare nod al rețelei. Sunt monitorizate intrările, ieșirile, plățile efectuate și alte cheltuieli care se fac în firmă. Felul în care este construită aplicația face ca o evidență completă, pentru toate punctele de lucru, să fie disponibilă în timp real în nodul central.

A treia componentă a aplicației răspunde de generarea de rapoarte. Sunt puse la dispoziție o serie de rapoarte standard, iar pe lângă acestea pot fi generate rapoarte configurabile de utilizator. Rapoartele privesc atât partea financiară cât și partea de gestiune a stocurilor.

Cum este structurată aplicația și ce face fiecare modul?

Modulul de Gestionarea datelor cuprinde următoarele categorii:

  • Clienți -cu multiple posibilități de editare a câmpurilor de informații
  • Depozite - conține toate informațiile necesare despre un depozit cu posibilitatea de editare per depozit
  • Delegați -menține și editează cărțile de vizită ale delegaților
  • Furnizori-conține toate informațiile necesare despre furnizori cu posibilitatea de editare per furnizor
  • Reprezentanți-informații despre agenții de vânzări
  • Automobile - păstrează evidența autovehiculelor de transport din companie
  • Produse - menține și permite editarea produselor cu detalii de identificare și de vânzare.

Transferurile de date sunt de tip import/export. Sunt prevăzute pentru aceasta componentă atât transferurile regulate, care se desfășoară la perioade determinate de timp, între filiale și centru, cât și transferurile speciale care au loc oricând există o avizare între filiale și depozitul central.

Modulul de Colectare a datelor înregistrează și păstrează evidența următoarelor categorii de date: intrări (aprovizionare), ieșiri (desfacere), încasări efectuate și alte cheltuieli. În momentul înregistrării unei încasări este accesibilă fișa clientului în care se găsesc toate facturile încasate, parțial încasate sau neîncasate putându-se alege astfel modul de împărțire al sumei curente pe facturile în sold. Utilizatorul poate alege să soldeze o factură mai veche sau una mai nouă și nu este limitat în a solda facturile în ordinea emiterii lor.

Modulul de Raportare generează sinteze pe următoarele categorii:

  • Plăți
  • Stocuri curente
  • Fișe de magazie
  • Inițializare lună/recalculare stocuri la început de lună
  • detalii de vânzări pe client
  • rezumatul vânzărilor per client
  • detalii de vânzări pe reprezentant rezumatul vânzărilor per reprezentant

Care este avantajul competitiv al Pyramid?
Principala calitate a Pyramid o reprezintă accesibilitatea datelor din oricare punct de lucru printr-un browser web, ceea ce determină o deosebită ușurință în utilizarea aplicației. Suplimentar, rapoartele pot fi accesibile la orice calculator conectat la Internet, pe bază de parolă sau pot fi trimise periodic top managerului prin e-mail.

A doua calitate importantă a Pyramid este înalta securitate și portabilitatea generată de soluția tehnologică adoptată, Java și platforma Oracle Internet. Astfel aplicația poate rula pe orice sistem de operare, Linux, MacOS sau Windows.

Instalarea Pyramid este extrem de simplă, iar utilizarea este foarte ușoară deoarece aplicația este foarte intuitivă și operarea se face din browserul web.


Date de contact:
Necom Net S.A.
Iași, str. A. Panu nr. 40, bl. 1A
Tel: 032-41.01.61, 032-41.01.62
Fax: 032-21.08.23


Trimiteți un mesaj producătorului acestui software românesc
Nume
Prenume
Adresa e-mail:
Mesaj
            

PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2004 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro