Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Recente - PC Magazine Romania, Ianuarie 2004

Dell în România

Așteptată cu maxim interes, această conferință de presă a reprezentat un răspuns la întrebarea formulată de mult: când va deschide Dell o reprezentanță în România. Chiar dacă până acum produsele renumitei companii americane au putut fi găsite și la noi, stabilirea unui punct de coordonare a activității aici este mai mult decât o recunoștere de facto a pieței românești ca fiind de primă importanță în regiune, cât și o integrare cerută și necesară într-o Europă unită.

Desigur toată lumea cunoaște modelul DELL ca fiind poate cel mai rapid în dezvoltare din toată industria TIC, punctul forte fiind constituit din vânzările online. Date despre dezvoltarea, strategia și performanțele companiei puteți găsi pe situl www.dell.com. Tot aici veți putea fi la curent cu toate noutățile din portofoliul variat propus publicului din toate categoriile.

Compania își propune o creștere de 200% în primul an și de a fi în primii trei în următorii trei ani. Pentru atingerea acestor obiective pe lângă cei doi parteneri actuali, Gemini SP și Romsys, au fost semnate contracte de parteneriat cu Genesys Software și Omnilogic. - DI

Dragoș Mateescu, Country Manager, România, Bulgaria, Serbia, Macedonia

Deschiderea în ianuarie 2004 a reprezentanței Dell în România va confirma interesul nostru în creșterea cotei companiei Dell pe piața românească de TI. Reprezentanța trebuie văzută ca un punct de contact rapid cu Dell, atât pentru distribuitori, cât și pentru utilizatorii finali. Ne face plăcere interesul de care se bucură noua noastră strategie pentru România.


John Miller, Regional Head of Entreprise

Acum un an și jumătate am fost în Europa de Est pentru a prezenta strategia și produsele Dell. Am citit atunci în ochii publicului care venea la conferințele de presă întrebarea "când veniți?" și iată-ne. Dell este o companie cu o dezvoltare extrem de rapidă, tânără, dar cu un oarecare conservatorism în ceea ce privește intrarea pe o piață. Luăm în considerare toate caracteristicile și în momentul în care suntem siguri că merită, sosim. Acesta este secretul venirii noastre acum în România.


Laurent Binetti, Eastern Europe Area Manager

Avantajul companiei noastre constă în puterea de a produce rapid lichidități. În trimestrul trei de exemplu am avut 1,1 miliarde de dolari, iar în total putem conta pe 11 miliarde în bani lichizi și investiții. Astfel putem acoperi mult mai rapid decât oricine orice cerere a pieței și orice necesitate de investiție rapidă. Avantajele pe care le aduce Dell într-o strategie învingătoare sunt: reducerea complexității și a riscului, micșorarea timpului de răspuns pentru o soluție, costuri reduse și standardizarea. România are toate caracteristicile de a reprezenta un pilon important pentru dezvoltarea Dell în sud-estul Europei.


Eric Semanne, Emerging Markets Head of Marketing

Fiți siguri că nu numai pe piața românească prețul este determinant. Oriunde în lume un cumpărător se va uita cât scoate din buzunar. Problema e să conștientizăm care este valoarea reală și aici atuurile noastre importante sunt fiabilitatea, viteza de răspuns și calitatea produselor noastre. De altfel prețul nu va fi mai mare decât al concurenței.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro