Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, August 2003

Nokia lansează o linie de asistență locală

La începutul lunii iulie Nokia a marcat o nouă premieră în România, fiind primul producător de telefoane mobile care a lansat o linie locală de asistență pentru public. Prin această modalitate de comunicare directă, compania le va oferi tuturor celor interesați informații utile și sprijin în utilizarea sau alegerea terminalelor.

O serie de operatori special selectați și pregătiți vor oferi în fiecare zi, între orele 9 și 18, răspunsuri la întrebări ce vor acoperi două arii specifice de teme. În prima categorie, răspunsurile vor include detalii generale despre activitatea Nokia în România, despre colaborarea cu partenerii locali, precum și informații legate de produsele disponibile în România. Utilizatorii vor primi detalii privind capabilitățile și funcțiile telefoanelor, modul de utilizare a terminalului cât și cele mai apropiate locuri de unde se poate achiziționa un telefon Nokia. Acest tip de informație poate fi utilă și în alegerea unui anumit terminal, în funcție de necesitățile de comunicare ale fiecărui utilizator.

În cea de-a doua categorie, răspunsurile vor cuprinde informații tehnice referitoare la funcțiile terminalului. Asistența va fi destinată utilizatorilor care pun întrebări complexe, legate de funcționarea terminalului în vederea transferului de date sau pentru alte operațiuni similare. În cazul în care întrebările vor depăși aria de acoperire a acestor două categorii, persoanele interesate de astfel de informații vor fi îndrumate către liniile speciale ale operatorilor. De asemenea, operatorii Nokia îi vor direcționa pe utilizatorii finali către cel mai convenabil serviciu, în funcție de preferințele acestora.

Numărul liniei directe Nokia, 407 75 05, va fi menționat pe certificatul local de garanție. Serviciul de asistență directă își va extinde capacitatea în funcție de solicitările locale și de răspunsul publicului la acest sistem de comunicare. - EAL

Detalii la: www.nokia.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro