Agora
Media
www.agora.ro
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Iulie 2003

Calitatea, un element cheie al strategiei Xerox

Xerox România a fost recertificată recent conform noului standard SR EN ISO9001: 2001 pentru activități de proiectare de soluții, comercializare, instalare, servicii și asistență tehnică în domeniul producției de documente, utilizând echipamente, software și alte mijloace de birotică complexă.

Certificarea a fost realizată de firma SIMTEX-OC S.A., acreditată de către organismul național român RENAR.
Pentru Xerox România, calitatea produselor, soluțiilor și serviciilor oferite clienților reprezintă un obiectiv urmărit constant, cu multă rigurozitate.

"Pentru evaluarea satisfacției clienților față de produsele și serviciile pe care le furnizăm, efectuăm studii de măsurare a satisfacției clienților, în cadrul programului Initial Care (INCA), la două și la 10 zile de la instalare - efectuat de personalul Xerox de vânzări - și la 90 de zile - efectuat de o agenție independentă. Urmărim prin aceste studii depistarea și rezolvarea la timp a eventualelor probleme ivite, precum și stabilirea măsurilor de prevenire a acestora pe viitor", spune Emilia Arsenie, director pentru calitate la Xerox România.

"Rezultatele obținute anul trecut din studiul efectuat la 90 de zile de la instalarea produselor au indicat: 98% clienți mulțumiți în general de Xerox, din care 63% clienți foarte mulțumiți. Dar acestea nu sunt singurele studii sau mijloace prin care verificăm cum ne percep clienții activitatea. Mai efectuăm un studiu poștal la 12 luni de la instalare și un studiu a doua zi după încheierea sesizării de service, ambele realizate de o agenție independentă. În plus, directorii de departamente efectuează vizite periodice la clienți".

Preocuparea specialiștilor Xerox privind satisfacerea clienților s-a extins și asupra relațiilor pe web.
Într-un studiu independent, realizat de firma internațională de cercetare și consultanță - Customer Respect Group, despre modul în care corporațiile își tratează clienții online, Xerox s-a situat pe locul 3.

Punctajul obținut a fost de 9,2 din 10, reflectând rezultatele unei analize calitative și cantitative a experienței online a clienților când interacționează cu firmele prin internet.

Studiul a măsurat 25 de atribute diferite, în special legate de simplitate (ușurința de folosire a sitului), reacția la solicitările clienților (viteza și complexitatea răspunsului la solicitări), atitudinea ("limbajul corporal" al sitului) și transparența (politici deschise și oneste). - EAL

Detalii la: www.xerox.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro