Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Mai 2003

O nouă soluție CRM pe piața românească


Marius Tulea, Director General Crescendo International

Casa de Soluții Crescendo a anunțat pe 4 aprilie lansarea pe piața românească a soluției CRM Soffront - una dintre cele mai moderne aplicații Customer Relationship Management - care este atractivă nu numai pentru marile companii, dar și pentru firmele aflate în dezvoltare, într-un mediu versatil.

"De acum, există și în România o aplicație CRM validată la nivel mondial ca fiind într-atât de flexibilă, încât se adaptează la schimbările ce apar în orice afacere, pe măsură ce aceasta crește", a declarat Marius Tulea, director general al Crescendo International.

Cu această aplicație, Crescendo - prima casă de soluții de pe piața TI&C din România - adaugă la structura de rezistență pe care construiește soluții integrate, soluția-pilon pentru gestionarea modernă a relației cu clienții. Companiile românești găsesc astfel în Crescendo o sursă unică de competențe, care le economisește efortul și resursele și le asigură o rată înaltă de recuperare a investiției. Soffront Software Inc. este, încă din anul 1992, un pionier pe piața soluțiilor CRM. Soffront și-a concentrat dintotdeauna atenția pe clienții companii mijlocii și departamente ale marilor companii, din toate industriile. Astăzi, are peste 40.000 de licențe diferite vândute și peste 500 de instalări ale noului CRM, în lumea întreagă.

Soluția Soffront CRM este special construită să se adapteze rapid la cerințele inițiale ale clienților și, totodată, la schimbările ce pot să apară în timp.Cu Soffront CRM, soluția care poate fi instalată și pusă în funcțiune în numai câteva zile, nu este necesar să se forțeze procesele pentru a se modela pe software. Arhitectura soluției și ușurința de utilizare a instrumentelor folosite de utilizatorul final costituie cheile flexibilității sale.

Această soluție se adresează atât firmelor cu vânzare repetitivă de produse și servicii, cât și celor care oferă servicii de întreținere post vânzare.

Anumite componente ale acestei soluții CRM automatizează și integrează câteva dintre procesele importante din activitatea unei organizații: vânzare; marketing; suport tehnic/help-desk; suport informațional pentru angajați (bază de cunoștințe integrate intranet); suport informațional pentru clienți (bază de cunoștințe extranet). - EAL

Detalii la: www.crescendo.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

Concurs National de Software Educational Cupa Siveco

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro