|
|
|
![]() ![]() ![]() AgoraNews ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PC Magazine Ro ![]() ![]() ![]() ![]() NET Report ![]() ![]() ![]() ![]() Ginfo ![]() ![]() ![]() ![]() agora ON line ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PC Concrete ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liste de discuții ![]() ![]() ![]() ![]() Cartea de oaspeți ![]() ![]() ![]() ![]() Mesaje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Agora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
De altfel, preocuparea generală ca toți participanții să se simtă bine nu a lipsit. Grija față de client, față de partener nu reprezintă la CA doar un obiectiv pentru soluțiile sale software ci și unul de viață. Încercați să vă imaginați cum pot fi cazați, hrăniți, transportați..., 30.000 de oameni astfel încât totul să pară normal și veți intui că nu e lucru ușor. Nici a-ți face agenda proprie în funcție de categoria de interese pe care o reprezentai, nu era un lucru ușor având în vedere că în același timp se desfășurau mai multe conferințe, seminarii, întâlniri. Volumul tuturor evenimentelor avea peste 100 de pagini, greu să faci selecția. Dar și aici organizatorii au oferit un sprijin bine-venit propunând agende specifice pentru parteneri, pentru distribuitori, pentru presă etc. Un alt aspect pe care l-am apreciat prin unicitatea sa și prin
dorința de a-i face pe participanți să nu se simtă frustrați de absența deprinderilor
de acasă privind mijloacele de comunicare. Un număr suficient de calculatoare
era la dispoziția nu numai a reprezentanților presei ci a tuturor celor care
doreau să folosească poșta electronică, să navigheze pe internet pentru a se
documenta, a afla ce se mai întâmplă într-un anumit domeniu sau într-o anumită
zonă a lumii. Mai mult, doritorii puteau să-și închirieze telefoane mobile pe
durata evenimentului. Un nou model de afaceri La CA World 2002, orientarea spre client, calitate și tehnologie a fost mai
pregnant subliniată, stând la baza unui nou model de afaceri, care va fi urmat
în curând, potrivit previziunilor lui Kumar, și de restul companiilor din industria
de software. "Pentru a avea succes, clienții au nevoie de parteneriate flexibile, care
să se adapteze la evoluția afacerilor lor. Ei au nevoie de soluții care să le
satisfacă necesitățile și care să fie în același timp ușor de utilizat și de
distribuit." - afirma în discursul său inaugural Sanjay Kumar. "Computer
Associates se angajează să asigure soluții de gestiune a e-business-ului care
să ofere securitate, fiabilitate, disponibilitate si performanță. Pentru atingerea
acestui obiectiv este necesară realizarea unui nivel superior de servicii de
calitate, care să înglobeze cele mai noi tehnologii. Scopul nostru este de a
crea o nouă generație de infrastructură" - declara Kumar. Cele șase direcții Gestiune de întreprindere - Unicenter Soluțiile de management integrate în Unicenter asigură sănătatea și performanțele privind toate aspectele unei infrastructuri de eBusiness. Portofoliul de servicii oferit de Computer Associates Securitate - eTrust Stocare - BrightStor Gestiunea ciclului de viață al aplicațiilor - AllFusion Gestiunea datelor și Dezvoltarea aplicațiilor - Jasmine și Advantage Portal și Inteligența afacerii - CleverPath Soluțiile CleverPath realizează distribuția informațiilor potrivite persoanelor potrivite, la momentul potrivit, în mod personalizat. Dincolo de puterea serviciilor oferite, soluțiile CA se caracterizează prin
modularitate, scalabilitate, flexibilitate și un înalt grad de integrare, ce
le permite nu numai să folosească interfețe comune ci și să-și furnizeze unele
altora date de interes. "Ceea ce este unic la CA este faptul că toate soluțiile noastre, de la
Unicenter la CleverPath, eTrust și BrightStor, sunt toate integrate în back
end", afirma Yogesh Gupta, CA Senior Vice President și Chief Technology
Officer CA. "Soluțiile noastre sunt proiectate să rezolve problemele unei
firme, bazându-se pe standarde. Noi credem că deschiderea și operabilitatea
sunt cruciale".
Soluții de eBusiness în curs de dezvoltare Este vorba, în primul rând, de serviciile web, realizate pe platformele .NET
și J2EE, care permit organizațiilor să-și optimizeze fiabilitatea, disponibilitatea
și performanțele, să minimizeze riscurile și să reducă timpul necesar promovării.
Serviciile web contribuie la integrarea activității unei organizații cu multiplii
parteneri de afaceri prin intermediul internetului. Tehnologia care stă la baza
lor este XML, ceea ce oferă dezvoltatorilor opțiuni de implementare puternice
și flexibile atât în propriul mediu de lucru cât și în integrarea cu aplicații
externe. Serviciile web se bazează pe protocoale universale, precum HTTP, HTTPS
sau FTP, oferind astfel facilități eficiente de planificare și integrare a sistemelor
ce necesită investiții în infrastructură și costuri administrative adiționale
minimale. Tot în categoria soluțiilor în curs de dezvoltare pot fi incluse: portofoliul
complet de soluții pe platformă Linux, care gestionează și optimizează atât
sistemele distribuite cât și cele pe mainframe, soluții pentru aplicații realizate
pe platformă Oracle și SAP, eBusiness mobil - ce acoperă o gamă variată de dispozitive
wireless, soluții pentru industriile verticale. O scurtă trecere în revistă a noilor produse CA BrightStor Portal Produsul a intrat în faza de testare beta la începutul lunii martie, urmând
să fie disponibil pe piață în trimestrul al treilea al acestui an. CA eTrust 20/20 eTrust 20/20 este o nouă soluție de securitate pentru organizațiile mari, care
scoate în evidență vizual evenimentele interne și tendințele anormale, oferind
responsabililor cu securitatea un nou nivel de supraveghere a locurilor de muncă,
lucrare dificil de monitorizat fizic și tehnologic din cauza dimensiunii, complexității
si dispersiei geografice a unei mari organizații. Odată integrat cu sistemele existente fizice și TI - inclusiv liste autorizate,
ecusoane, aplicații de resurse umane - eTrust 20/20 va oferi: vizualizarea completă
a fiecărui acces individual la facilitățile fizice și sistemele de informare,
afișarea clară a locurilor unde este autorizat accesul pentru fiecare persoană;
redarea grafică și video a istoricului acceselor individuale; stocarea în siguranță
a datelor privind evenimentele și utilizatorii.
CA CleverPath Portal 4.0 CleverPath Portal 4.0 unifică toate formularele de date în medii de lucru personalizate,
intuitive, care pot fi accesate prin browsere desktop, telefoane WAP și dispozitive
PDA fără fir.Toate informațiile, indiferent de sursă sau formatul nativ, pot
fi integrate și prezentate utilizatorilor finali pentru asigurarea unei colaborări
mai eficiente și luarea unor decizii mai inteligente. Produsul este complet compatibil cu standardele serviciilor web, inclusiv SOAP,
UDDI și XML, și oferă o gamă extinsă de facilități noi, precum: instrumente
avansate pentru integrarea în portal a aplicațiilor realizate de terți atât
pentru accesul desktop cât și wireless; determinarea automată a tipului dispozitivului
fără fir ce urmează a fi utilizat pentru accesarea portalului astfel încât conținutul
să poată fi redimensionat și prezentat corespunzător; servicii de vizualizare
dinamică a datelor, care prezintă intuitiv informațiile de afaceri, în reprezentare
2D sau 3D cu interacțiuni dinamice; suport pentru Linux pe z/OS, ce permite
clienților construirea de portaluri cu un grad superior de scalabilitate și
disponibilitate inclusiv în mediu de lucru mainframe; integrarea cu alte soluții
CA pentru a suporta o gamă largă de aplicații pentru portal. Odată cu noua versiune de portal, CA a anunțat disponibilitatea a mai mult
de 200 de noi portleți realizați împreună cu partenerii săi.
Parteneri, clienți, invitați Trebuie subliniat în mod deosebit colaborarea Computre Associates - Microsoft,
toate produsele CA funcționând perfect sub diferitele variante de Windows. Printre
soluțiile prezentate s-a remarcat BrightStor Enterprise Backup rulând pe un
server Unisys ES7000 cu Windows 2000. La testele de performanță și scalabilitate
efectuate de firma independentă DocuLabs s-a obținut backup-ul cu succes a 1,10
TB de date în numai 61 de minute de la un server online Microsoft SQL.
Deosebit de interesante au fost și studiile de caz prezentate de FBI și Merrill
Lynch, exemple concludente de utilizare cu succes a produselor Computer Associates
în catastrofa din 11 septembrie 2001. Și pentru că am amintit de această dată, sarea și piperul evenimentului CA World 2002 l-a reprezentat discursul invitatului special Rudolph Giuliani. Nu sunt o admiratoare cu orice preț a americanilor, dar trebuie să recunosc că am simțit (cred) pentru câteva minute felul lor de a privi lucrurile, mândria de a aparține unei țări de dimensiunea unui continent, credința că pot face totul, că sunt centrul lumii. M-am aflat pentru prima oară în viață în apropierea unui personaj cu adevărat carismatic, în fața căruia cei 30.000 de participanți s-au ridicat și l-au aplaudat cu nețărmurită admirație. Omul care a reușit să gestioneze momentul de criză din septembrie 2001 este incontestabil un lider. "În opinia mea, capitalismul este cel mai bun sistem economic din istorie, pentru că el oferă cadrul de afirmare a curajului și a spiritului de conducător". - spunea el în alocuțiunea susținută în Orange County Convention Center din Orlando. Nu știu dacă această aserțiune este în totalitate adevărată, dar merită un moment de reflecție. Cei interesați de eBusiness, în general, și de soluțiile CA, în particular, pot găsi alte repere de informare la www.ca.com, www.dna.ro (Data Network Associates, CA Business Partner în România) și soft.datacom.ro (Datacom Software, CA Certified Distributor în România). PC
Magazine Ro | CD
ROM | Redactia
| Abonamente
| Cautare
| Arhive
Copyright © 1999-2002 Agora Media. [email protected] |
|