Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Iulie  2001

Magia culorii

Fostă divizie de imprimante a companiei IBM, Lexmark s-a desprins ca entitate de sine stătătoare în 1991, impunându-se încă de la început prin calitatea produselor sale cu jet de cerneală și laser, bazate pe tehnologii proprii.

În prezent, compania este structurată în patru divizii, în funcție de soluțiile oferite: Consumer Printer Division (CPD) - care dezvoltă și oferă produse cu jet de cerneală color, ușor de utilizat pentru piața SOHO; Business Printer Division (BPD) - care oferă soluții puternice în concordanță cu cerințele clienților dintr-o gamă largă de firme, de la cele mici până la marile organizații; Customer Solutions Division (CSD)- care combină orientarea către e-commerce cu oferirea soluțiilor destinate firmelor mici și mijlocii; Customer Services (CS) - care oferă clienților consultanță, integrare de sisteme, service și întreținere.

Să crești în ciuda competiției

În primul trimestru al acestui an, Lexmark a înregistrat rezultate foarte bune, cifra de afaceri obținută fiind de 999 milioane de dolari, ceea ce reprezintă o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului 2000. Profitul obținut din vânzarea de imprimante și componente pentru acestea a crescut cu 16% și ar fi putut crește chiar cu 20%, conform conducerii companiei, dacă nu ar fi fost impactul negativ datorat evoluției dolarului.

,,Sunt foarte bucuros să anunț că în primul trimestru al anului financiar 2001 am obținut rezultate foarte bune, în concordanță cu așteptările noastre", declara Paul Curlander, președinte și CEO al companiei Lexmark, în cadrul unei conferințe de presă ce a avut loc la sfârșitul lunii aprilie la Lexington, statul Kentucky, localitate unde se află sediul companiei. ,,Concentrându-ne exclusiv activitatea pe soluțiile de tipărire, continuăm să construim o bază instalată largă de imprimante, care atrage după sine o creștere importantă a venitului obținut din materiale consumabile. În primul trimestru al acestui an am reușit să satisfacem cerințele în creștere ale clienților noștri atât în ceea ce privește imprimantele cu jet de cerneală cât și cele laser, ceea ce ne face să privim cu optimism viitorul. Ne așteptăm ca fiecare trimestru al anului 2001 să ne aducă o creștere a profitului de 10-15%. Oferim în prezent mai multă valoare în două săptămâni, decât în primul an al existenței noastre. Obiectivul nostru rămâne în continuare satisfacerea cerințelor clienților și nu neapărat creșterea vitezei."

Elementele esențiale ale formulei de succes ale companiei Lexmark sunt investiția în tehnologie, designul inovativ și realizarea de parteneriate puternice.

În pas cu noile tendințe

Pentru a ține pasul cu nevoile clienților și noile orientări ale pieței, Lexmark incorporează printre altele în noile sale produse tehnologiile wireless: comunicarea în infraroșu (1,2 MBps, 1-2 m), Bluetooth (1 MBps, 10 m, 2,4 GHz RF), wireless Ethernet 802.11b (11 MBps, 50 m, 2,4 GHz RF), HiperLAN/2 (20 MBps, 28- 140 m, 5 GHz RF), ce le permit comunicarea cu alte dispozitive și o flexibilitate mai mare a soluțiilor oferite.

Nici afacerile prin internet nu au fost neglijate, în prezent compania acționând atât pe direcția B2C (business to consumer) - prin vânzări online către cumpărători, cât și B2E (business to employee) - în cadrul propriei companii sau B2B (business to business) - în relațiile cu furnizorii și partenerii. Pentru anul 2002, se așteaptă ca profitul global din comerțul prin internet să ajungă la aproximativ
1 mld.$, generându-se economii de 1,25 mld.$.

Colecția vara 2001

În această vară, Lexmark urmează să lanseze un număr important de produse în ambele tehnologii pe care le dezvoltă: inkjet și laser.

În categoria laser, noile modele sunt: T622, T620, T522, T520, W820, X522 și X520, iar în cea bazată pe jet: Z23, Z33, Z43, Z53. Și dispozitivele multifuncționale fac parte din portofoliul de produse ale anului 2001, ce poartă marca Lexmark. Cele mai noi modele sunt X73 și X83.

Imprimantele laser sunt destinate în special grupurilor de lucru și tipăririi din internet. Pentru aceasta, proiectanții noilor modele au acordat o atenție sporită în afara tehnologiei de imprimare și facilităților de conectivitate (porturi seriale, paralele, USB, thin Ethernet, sloturi INA, Mark Vision Management), flexibilității în utilizare (platforme PC, Mac), reducerii zgomotului (sub 51 dBA), asigurării unor facilități avansate de manipulare a hârtiei și, nu în ultimul rând, performanțelor, traduse prin rezoluție (1200 x 1200 dpi) și viteză de imprimare(20, 25, 30, 40 ppm). În viziunea Lexmark, tipărirea în secolul XXI înseamnă soluționarea problemelor de afaceri, economie de timp și de bani.

Noile modele de imprimante cu jet de cerneală, ce completează anul acesta linia Z a produselor Lexmark - Z23, Z33, Z43, Z53 - oferă tehnologie de tipărire de nivel ridicat, ce asigură o calitate foarte bună reflectată prin rezoluția de 2400 x 1200 dpi și dimensiunea foarte mică a picăturii de cerneală (7 picolitri); toate acestea la prețuri sub 100$.
Toate aceste modele pot fi utilizate pe o gamă variată de platforme - Windows, Macintosh, Linux - fiind astfel accesibile unui număr mai mare de utilizatori.

În plus, sistemul Accu-Feed incorporat asigură o mai bună gestionare a suportului de tipărit. Sunt incluse și facilități de lucru în rețea, dat fiind că rețelele peer-to-peer sunt din ce în ce mai răspândite chiar și în birourile mici sau acasă, ce reprezintă destinația acestor modele.

Artă și tehnologie

Cum s-ar putea evidenția mai bine calitatea imprimării decât folosind imagini de valoare? Începând din 15 iunie, Lexmark International a anunțat o promoție ce combină o serie de lucrări de artă grupate pe CD-ROM-ul denumit ,,Călătorie în jurul Mării Mediterane", cu noua imprimantă Z43 ce oferă calitate fotografică la 2400 dpi. CD-ROM-ul este disponibil în șase limbi diferite atât în format PC cât și Mac și este realizat în colaborare cu Asociația franceză a muzeelor naționale, ce-și propune în seria intitulată ,,Print Gallery" să ofere unui public cât mai larg accesul la lucrările de referință găzduite în marile muzee ale lumii. ,,Permițând reproducerea acestor lucrări la o calitate foarte bună, încurajăm interesul pentru artă, dar în același timp este o modalitate ideală de a demonstra calitatea superioară a tehnologiei Lexmark", declara Michel Demont, vicepreședinte și director general al diviziei de imprimante de consum la Lexmark Europa.

Cele mai importante atribute ale unei imprimante

  1. Calitatea tipăririi
  2. Ușurință în utilizare
  3. Disponibilitatea cartușelor
  4. Ușurință în exploatare
  5. Prețul imprimantei
  6. Viteza de tipărire

    Sursa: IDC Europe, Usage & Attitude Study, 2000

Informații suplimentare despre produsele Lexmark pot fi obținute de pe situl www.lexmark.com și de la reprezentanța din România, Macro International. - MC


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro