Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Iulie  2001

Ambiții mari pentru Fujitsu-Siemens

Î n cadrul unei conferințe de presă de la începutul lunii iunie, reprezentanții în România ai companiei germane Fujitsu-Siemens Computers și-au prezentat rezultatele obținute în anul fiscal recent încheiat și și-au făcut cunoscute planurile de viitor.

Prezența de puțin timp a calculatoarelor FSC pe piața românească a făcut ca rezultatele din anul ce a trecut să nu fie spectaculoase, cifra totală (notebook-uri+ PC-uri+servere) ridicându-se la aproximativ 1000 de bucăți. Cele mai bine vândute sisteme au fost PC-urile profesionale.


N400 și Celsius, primele produse ce vor incorpora procesorul Itanium:
serverul cu 4 procesoare Primergy N4000 și stația de lucru Celsius 880 dual procesor, ce vor fi disponibile în luna iulie 2001)

Pentru 2001, chiar dacă în valoare absolută cifrele nu par spectaculoase, se dorește ca numărul sistemelor vândute să se dubleze; per ansamblu, cea mai mare creștere sperând să se obțină la notebook-uri, și anume triplarea acestora, și dublarea numărului de servere. De altfel, după cum declara Călin Piescu, director de marketing al biroului din România al companiei, în mai puțin de o jumătate de an obiectivul privind notebook-urile a fost deja atins, cu toate că ar mai fi ceva - dorința de poziționare în rândul primilor 5 distribuitori de notebook-uri în România - ceea ce nu se va putea ști decât atunci când se va face bilanțul tuturor competitorilor.

Și în privința calculatoarelor pentru piața consumatorilor casnici se dorește îmbunătățirea poziției actuale, aici concurența cea mai puternică fiind cea a asamblorilor locali. Totuși, introducerea în rețelele de supermagazine a PC-urilor poate contribui substanțial la creșterea vânzărilor. Fujitsu-Siemens Computers ocupă în Europa primul loc la vânzările pe piața de consum, obiectiv pe care și l-ar dori atins și în România. Deocamdată, pentru anul 2001 se intenționează ca un sfert din numărul total de calculatoare vândute să facă parte din această categorie.

Pentru realizarea obiectivelor propuse nu este însă suficientă numai oferta unor produse de calitate, în consecință nu sunt ignorate nici alte aspecte: promovarea (prezența la CERF cu produse de ultimă oră fiind relevantă în acest sens), instruirea partenerilor (au participat deja 7 specialiști la cursuri de servere la München, obținând rezultate notabile), asigurarea service-ului (s-au deschis două centre specializate pentru monitoare și notebook-uri), îmbunătățirea lanțului logistic (marfa ajunge acum în doar două zile, față de 10-15 anul trecut), implementarea unui sistem de e-business B2B pentru parteneri.

Apreciind în mod deosebit parteneriatul cu firma timișoreană Lasting System (,,dacă am mai avea încă doi parteneri de același calibru am fi fericiți"), Călin Piescu a anunțat extinderea lanțului de distribuitori cu firmele Vlamir și KTech Electronics.

Strategia companiei Fujitsu Siemens Computers va fi aceeași ca în orice altă țară în care este prezentă, și anume promovarea produselor pentru dezvoltarea mobilității la locul de muncă și a celor pentru ,,business critical computing", ce au nevoie de o infrastructură puternică și stabilă.

Mergând cu gândul mai departe în viitorul puțin mai îndepărtat, obiectivul pentru anul 2004 este obținerea unei cifre de afaceri de 10 milioane euro. Gândindu-ne la abordarea serioasă cu care reprezentanții companiei și partenerii lor privesc modul de realizare a afacerilor, ca și profesionalismul pe care l-au demonstrat până în prezent, viziunea este chiar realistă. - MC


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

Concurs de fizica pe Web

www.agora.ro

BitDefender + Abonament PC Magazine

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro